Kaip netapti apgaulės auka apsipirkinėjant?

Atsargumas- tai vienas iš žingsnių, norint turėti sėkmingą apsipirkinėjimą. Nuolat kelyje pasitaikantys sukčiai gali labai pasipelnyti iš jūsų, kuomet nežinodami jų triukų tiesiog pasiduodate prekybos įtakai. Tai kalbama ne tik apie prekybininkus, kurie prekiauja turgeliuose, tačiau ir tuos, kurie prekiauja didžiuosiuose prekybos centruose (rasoio elettrico).

Nuolat kylant kainoms net nepastebime, kaip už pomidorų kilogramą anksčiau mokėtą eurą, dabar mokame dvigubai brangiau. Su kiekviena diena prekybininkai kelia kainas, ko pasekoje už prekes mokame daug brangiau to net nepastebėdami. Prekių kainų augimą labai puikiai maskuoja akcijos bei nuolaidos. Kartais žalia kaina dar nereiškia, jog prekei yra taikoma nuolaida. Prieš perkant produktą būtų puiku, jei įsidėmėtumėte kokia yra jo kaina be nuolaidų. Manau daugelis dabar, perkant tam tikras prekes, įsimena kainą tam, jog vėliau galėtų ją palyginti su akcijomis taikoma kaina. Tarkime sviestas, prieš mėnesį kainavęs 80 centų, dabar, su akcijos lipduku kainuoja 90 centų, ir žinoma, po kurio laiko nuėmus akcijos lipduką jo vietoje puikuosis didesnė, gal netgi dviguba produkto kaina. Deja, žmonės neturėdami kito pasirinkimo pirks šią prekę, nebent šalia bus pigesnis variantas, kuris tenkins ne tik pigesniu variantu, bet ir kokybe. Kainų kilimas tapo labai didele kliūtimi apsipirkinėjimui, tad stengiantis išvengti nesusipratimų reikia atidžiai stebėti mėgstamų produktų kainų kitimą, jog paskui netektų nusvilti dėl neapdairumo bei prekybininkų triukų. Negana to, pakėlus kainas jie drąsiai gali daryti nuolaidas, bei nuolaidų pagalba grąžinti prekei buvusią kainą, taip ne tik pasipelnydami, bet ir apgudraudami klientus. Šis triukas naudojamas ne tik maisto produktams, bet ir drabužiams. Ne viena didžiųjų prekybos centrų parduotuvė sugalvoja gudrybę, kuomet per išpardavimą paėmus prekę uždedama sugalvota daug  didesnė kina, ji perbraukiama raudonu brūkšniu, bei po ja parašoma per pus mažesnė kaina- tai yra buvusi to drabužio kaina. Svarbiausias šio triuko akcentas- didelėmis raidėmis parašyta “nuolaida 50%“. Taip pritraukiami klientai, lyg jauku prijaukintos žuvelės. Liūdna tiesa, jog žmonės labai reaguoja į nuolaidų lipdukus, tad pamačius, jog čią prekę galima nusipirkti „pigiau“ nedelsiant ją čiumpa. Todėl svarbu aklai nepasitikėti žaliu akcijos lipduku, raudonomis etiketėmis ant rūbų, kadangi už jų gali slypėti apgaulė. Siekiant kuo daugiau išvilioti pinigų ir parduoti prekę, prekybininkai sugalvoja vis naujų triukų, o žmones, kaip žinoma, labai lengva suvilioti ypač šiuo triuku. Turgeliuose prekiaujantys žmonės viską daro sumaniau, jie nepasitelkia žalio lipduko triuko, tačiau jį pakeičia daug veiksmingesniu. Kadangi dabar labai svarbus prekinis ženklas, jie, gavę tikrai neoriginalią prekę, ją bando parduoti už originalią kainą, ypač tiems, kurie nenusimano kaip atskirti originalą nuo padirbtos prekės. Už originalias prekes galima uždirbti nemažus pinigus, taip pat, kaip ir pardavinėjant padirbtus kvepalus už originalią kainą. Tiesa, sklinda kalbos, jog ir tikrųjų kvepalų gamintojai pardavinėja kvepalus, kurie nėra pilnai koncentruoti. Tai padeda pagaminti didesnį kvepalų kiekį, uždirbant dvigubą sumą confronta ferri da stiro con caldaia.

Dirbant prekybos tinkle šie triukai yra senai žinomi, tad patys prekybininkai nebegali pasimauti ant savo kabliuko, tad šiems žmonėms daug lengviau orientuotis tarp kainų skirtumų, bei sutaupyti pinigų. O tiems, kurie nieko nenusimano apie prekybos temas, šie patarimai tikrai padės, bei sukurs sėkmingesnę ateitį ir požiūrį į akcijų lipdukus ir nuolaidas. Tiesa, kartais būna ir tokių atvejų, kuomet akcijomis galima iš tikrųjų pasitikėti, bei sutaupyti dar daugiau pinigų, tereikia tai stebėti atidžiai, nepasiduodant prekiautojų įtakai.

You may also like