Kaip pradėti sportuoti ir tapti aktyvesniais?

Sportas ir rekreacija labai svarbūs mūsų gyvenime. Fizinė veikla yra būtina, žmonės yra sutverti tam, kad judėtų, todėl judėti reikia nuolat, tai užtikrina gerą savijautą. Fizinė veikla gali nulemti geresnę savijautą ir sveikesnį gyvenimo būdą. Fiziškai aktyvūs žmonės yra sveikesni ir turi daugiau energijos. Be to, tokie žmonės geriau miega ir jaučiasi laimingesni. Taip pat, aktyvi veikla gerina širdies ir kraujagyslių veiklą, stiprina kaulus, raumenis, mažina širdies ligų riziką, bei padeda atsikratyti nepageidaujamų kilogramų. Reguliari mankšta didina lankstumą ir pasitikėjimą savimi. Visi išvardinti privalumai labai šaunūs, tačiau dažnas neranda laiko arba nežino kaip pradėti sportuoti ar užsiimti kita aktyvia veikla.

Daugeliui didžiąją dienos dalį tenka praleisti darbe, todėl nelieka laiko, o dažnai ir noro sportui. Yra puiki išeitis, galima būti aktyviems tiesiog darbe. Tai visai paprasta, tereikia kai kuriuos kasdienius veiksmus ir darbus, atlikti kiek kitaip.

Pavyzdžiui:

  • Kalbant telefonu stovėkite;
  • Vietoj to, kad paskambintumėte viršuje arba apačioje esančiam kolegai, nueikite pas jį;
  • Tarp darbų padarykite pertraukėles, kurių metu pavaikščiokite po kabinetą;
  • Sėdint ant kėdės galite atlikti įvairius pratimus stiprinančius kojų ir pilvo preso raumenis;
  • Vietoj lifto, lipkite laiptais;
  • Jei yra galimybė į darbą eikite pėsčiomis;
  • Per pietų pertrauką pasivaikščiokite lauke.

Šie paprasti patarimai gali nors šiek tiek prisidėti prie aktyvesnės veiklos. Žinoma, darbe nepavyks kilnoti svarmenų ar bėgti ant bėgimo takelio, tačiau ir šie lengvi įpročiai, gali prisidėti prie geresnės savijautos.

Būnant namie, taip pat ne visada atsiranda laiko sportui ir aktyviai fizinei veiklai, todėl kasdienius darbus galima paversti sportiniais užsiėmimais. Jei turite vaikų, tai bus puikus pavyzdys jiems, nes tai galėsite daryti kartu, fizinė veikla būtina visoms amžiaus grupėms. Netgi žiūrint televizorių, galima daryti įvairius pratimus ir taip suderinti dvi veiklas. Lengviausias būdas sportuoti namie, tai įsigyti keletą treniruoklių ir svarmenų, tai vienkartinė investicija, kuria gali naudotis visi šeimos nariai.

Be treniruoklių, yra ir daugiau pavyzdžių:

  • Dirbkite lauko darbus, pjaukite žolę, rinkite lapus, šluokite kiemą;
  • Prireikus nuvykti į parduotuvę, eikite pėsčiomis arba važiuokite dviračiu, tegul automobilis ilsisi;
  • Išveskite savo augintinį;
  • Žiūrint televizorių, minkite dviratį, arba sportuokite ant kito treniruoklio. Taip mažiau jaučiamas nuovargis ir galima sportuoti kur kas ilgiau;
  • Kalbant telefonu stovėkite arba vaikščiokite po kambarį;
  • Reguliariai tvarkykite namus, įskaitant siurbimą, grindų, dulkių valymą;
  • Lyginant drabužius taip pat deginamos kalorijos;
  • Prauskitės po kontrastiniu dušu, tai taip pat labai naudinga.

Sportuoti galima ir nesistengiant to daryti specialiai, tiesiog atliekant kasdieninę veiklą ir namų ruošos darbus. Sportas gali būti visai smagus užsiėmimas. Jei turite nuosavą kiemą, stenkitės kuo daugiau laiko praleisti jame, darbų ten visuomet yra, neatidėliokite jų vėlesniam laikui. Bet kokia fizinė veikla yra naudinga. Na, o jei pasiryžote pradėti sportuoti kiek rimčiau, tuomet lieka išsirinkti artimiausią sporto klubą ir pradėti. Pradžia visuomet sunki, dažnai norima greitų rezultatų. Deja, rezultatai ateina su laiku, tam reikia įdėti daug pastangų. Be to, pradėti taip pat gana sunku, atrodo, jog netinkama savaitės diena, mėnulio fazė, blogas oras ir panašiai, nereikia laukti tinkamesnės progos, tinkamiausia proga yra dabar. Jei nuolat viską atidėliosite kitai dienai ar savaitei, tai taip ir liks atidėliojimu.

You may also like