Plaukimas – atsipalaidavimui ir kūno stiprinimui

Jau senai žinoma, kad vandens teikiama nauda neišmatuojama. Vanduo turi savybių, kurios ramina, atpalaiduoja ir visaip kaip teigiamai veikia kūną bei sielą. Plaukiojimas ežere ar jūroje, vienas smagiausių vasaros teikiamų malonumų. Visi su nekantrumu laukia šiltojo sezono, kuomet galės panirti į gaivų vandenį ir mėgautis vandens teikiamais privalumais. Ieškantiems aktyvaus laisvalaikio praleidimo būdo – plaukimas yra puikus pasirinkimas.

Įprastiniai sporto klubai tinka toli gražu ne visiems, nors sporto klubuose galima pasiekti neblogų rezultatų, vis dėlto, ne kiekvienam patinka lieti prakaitą sporto salėje. Būtent dėl to – plaukimas, puikus pasirinkimas norintiems sportuoti kiek kitokiu, malonesniu būdu. Kadangi vasara trunka tik 3 mėnesius, plaukiojimu gryname ore galima mėgautis pakankamai trumpai. Puiki alternatyva yra baseinai – čia galima plaukioti ištisus metus. Plaukimas yra labai universalus sportas, o traumų tikimybė labai maža. Sportuojant vandenyje stiprėja visos raumenų grupės, tai viena tokių sporto šakų, kuria užsiimti lengva, ji nereikalauja itin didelių pastangų, tačiau teikia gerus ir džiuginančius rezultatus. Sportuojant vandenyje gaunama didesnė nauda nei atviroje aplinkoje ar sporto salėje, atliekant įvairius pratimus vandenyje, tvirtėja raumenys ir aktyviai deginamos kalorijos. Plaukimas ir pratimai vandenyje, labai naudingi ir leidžia pasiekti gerų rezultatų. Plaukimas, viena sporto šakų, kuria gali užsiimti įvairaus amžiaus žmonės. Tai terpė, kuri tinka tiek mažyliams, tiek senjorams. Būtent senjorus galima dažnai išvysti baseinuose, čia jie ne tik sustiprėja fiziškai, tačiau gali pabendrauti su kitais žmonėmis ir maloniai praleisti laisvalaikį.

Plaukimas teikia begalę naudingų dalykų, štai keletas jų:

  • Gerinama kraujotaka;
  • Raminami nervai;
  • Stimuliuojama nervų sistema;
  • Vandens slėgis tarsi glosto odą, todėl kūnas masažuojamas;
  • Sudeginama nemažai kalorijų;
  • Gerinamas miegas;
  • Puikiai atpalaiduoja;
  • Užtikrinamas maksimalus deguonies pasisavinimas;
  • Puiki kardio treniruotė;
  • Stiprinamos visos raumenų grupės;
  • Stiprėja plaučiai ir bronchai;
  • Lavinama taisyklinga laikysena;
  • Atitolinami senėjimo procesai.

Plaukimas išties teikia begalę naudingų dalykų sveikatai ir kūnui. Be to, vanduo labai atpalaiduoja ir ramina. Vandenyje jaučiamės lengvi ir nesunkiai galime atlikti įvairius pratimus, kuriuos kitur atlikti gali būti kiek sudėtinga. Mankštintis yra nesunku, nes kūnas vandenyje yra lengvesnis, todėl vandenyje pabandžius pakelti kitą žmogų, būtų labai lengva. Kadangi atliekant pratimus vandenyje reikalingas tam tikras pasipriešinimas, pratimai tampa efektyvesni ir veiksmingesni. Vanduo tinka visiems, todėl gali plaukioti ir sergantys įvairiomis ligomis ir nėščiosios, vaikai ir senyvo amžiaus žmonės. Tai universali terpė sportui, o teikiamų naudų begalė. Ypač moterims svarbu tai, jog vandenyje pagreitėja kraujo apykaita, ypač tose srityse, kuriose yra visų taip nekenčiamo celiulito, todėl norint atsikratyti celiulito – plaukimas ir vandens aerobika yra pačios efektyviausios priemonės.

Gaila, jog baseinų nėra pakankamai, tačiau ateities planuose, numatyta pastatyti jų daugiau, bei įtraukti plaukimą į privalomų mokomųjų dalykų sąrašą. Jau nuo mažumės labai naudinga išmokti plaukti, kuo anksčiau to išmokstama, tuo užtikrinčiau galima jaustis vandenyje. Vandens nauda kūnui yra begalinė, o plaukimas tik dar viena iš daugelio vandens teikiamų naudų. Plaukimo privalumų tikrai nemažai, todėl, tai puikus sportas bei laisvalaikio praleidimo būdas. Baseinas puiki vieta atsipalaiduoti ir sustiprinti raumenis. Jei netoliese yra baseinas, reikia nelaukti tinkamesnės progos, o tiesiog nueiti ir užsirašyti. Veiksmingumas ir efektyvumas bus pastebimas labai greitai. Taigi, nebūtina laukti šiltesnio oro, tereikia apsilankyti artimiausiame baseine ir išnaudoti vandens teikiamą naudą.

You may also like